Klacht Anna van Toor: Na 1 x dragen gaatje in japon

Klachtnummer
# 144104
Gebruiker
Coby
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een japon gekocht bij Anna v. Toor in Utrecht,erg blij was ik hiermee maar ik liet hem voor gelegenheid achter.
Echter naar 1 x dragen zat er een gaatje aan de bovenvoorzijde.
Ik ben naar de kleermaker geweest en deze kan het niet onzichtbaar maken vanwegen strets stof.,ik vind dit heel jammer.
Toen ik de winkel belde zeiden ze mij onvriendelijk dat ze niets wilde doen

De oplossing

Graag wil ik mijn geld terug of nog liever een nieuwe zelfde japon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Anna van Toor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Anna van Toor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen