Klacht Annajurk.com: Geen aankoopbedrag retour na retourzending product

Klachtnummer
# 68845
Gebruiker
Illske
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,

Ik heb een jurk besteld bij deze website voor een bruiloft. Het duurde een maand voordat de jurk binnen was. De jurk bleek niet te passen. Op de website staat bij retourrecht dat de jurk binnen 7 dagen in originele verpakking teruggestuurd moet worden. Omdat het al erg lang duurde voordat ik de jurk had, heb ik de jurk gelijk (begin mei) in originele verpakking teruggestuurd, naar het adres waar het vandaan kwam, zoals aangegeven staat op de website bij retourrecht. Op de website is geen adres te vinden.

Ik kreeg deze week een mail van dit bedrijf waarin werd aangegeven de jurk niet te kunnen vergoeden. Ik had contact op moeten nemen met de klantenservice en het adres waar ik de jurk naar terug had verzonden was geen goed adres. Dit bleek het adres waar de jurk was gemaakt, maar niet het adres van het bedrijf. Ik kan 45 euro terugkrijgen, terwijl de jurk mij 89 euro heeft gekost. (+30 euro verzendkosten!)


Gewenste oplossing

Ik wil mijn aankoopbedrag terug. Dat is 89 euro i.p.v. De 45 euro die ze aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Annajurk.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Annajurk.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen