Klacht ANR Group: geen geld retour na stoppen met Ferrari rijden

fraloe

Heb een cadeaubon van ANRICARS voor een ritje Ferrari rijden 40 euro eerste jaar waren de ritten al vergeven daarna is de afspraak door een rugblessure naar achter verschoven was geen probleem dat de datum al verlopen was (heb Ik op mail staan)toen afspraak gemaakt om op 4 Augustus 2012 te Maastricht een ritje te maken van 20 minuten. Dit werd op het laatste moment afgezegd door hun.
Kon wel nog eens een afspraak maken om op een circuit te rijden in Zandtvoort voor 20min maar wij wonen in Maastricht en effen naar Zandvoort om 20 minuten te rijden is wel wat veel gevraagd.Dus heb weer gemaild en kreeg enkele weken een mail dat ze gestopt zijn met Ferrari ritten en dat Ik mijn geld moest terugvorderen bij diegene waar Ik de bon gekocht had maar dat is bij ANRICARS dit ook aangegeven bij hen maar wegens reorganisatie kon Ik hen pas vanaf 24juni 2013 weer bereiken
kreeg een mail om gsm nr door te geven (heb Ik gedaan)dan zouden ze bellen maar dat was .Vanaf toen geen reatie meer.

Gewoon terug storten van die 40 euro voor mijn dochter (student)die de bon destijds heeft betaald. weet ook wel dat op de bon staat dat hij maar een jaar geldig is maar dat was geen probleem volgens de organisatie dat staat in enkele mails.
Dus hopelijk kunnen ze het bedrag terugstorten.

Wij vinden dat ANR Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!