Opgelost door Antiekhandel Piersma: weigering tegoedbon

bk

In mei 2013 kochten we bij Antiekhandel Piersma in Etten-Leur een brocante fauteuil voor € 275,- die, na levering, bleek te stinken naar kattenpis. Na een klacht hierover heeft Piersma de stoel gereinigd en de vulling van de zitting vervangen. Maar helaas, de kattenpislucht bleef aanwezig, zij het in mindere mate. Hierop besloten wij de fauteuil terug te brengen met het verzoek het aankoopbedrag te retourneren. Dit werd geweigerd en uiteindelijk hebben we genoegen moeten nemen met een tegoedbon van € 200,-.

Onlangs wilden we bij Piersma deze tegoedbon verzilveren met de aankoop van een spiegel met een prijs van € 195,-.
Ondanks dat op de tegoedbon alleen een uitgiftedatum (29-05-2013) staat vermeld, waarmee de bon vijf jaar geldig is, werd het verzilveren hiervan geweigerd.

Dit lijkt ons niet rechtmatig. Daarom graag uw bemiddeling.

verzilvering van de tegoedbon:
bij voorkeur door overmaking van € 200,- op onze rekening of eventueel door levering van de door ons uitgezochte spiegel van € 195,-

Wij vinden dat Antiekhandel Piersma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

bk
    Via bemiddeling van de Consumentenbond hebben we de tegoedbon alsnog kunnen verzilveren met de beoogde spiegel