Klacht Antoniusziekenhuis Sneek: Slechte behandeling ST Antonius Leidscherijn.

hofpoort

Het Hofpoortziekenhuis te Woerden, is plotseling weggewerkt en gefusieerd naar St Antonius Leidscherijn sinds 2017
om daar de bedden te vullen en omdat het te groot gebouwd is/was.
Woerden zit nu zonderziekenhuis, zonder spoedeisende hulp,. Het Hofpoortziekenhuis te Woerden stond héél goed aangeschreven, goede zorg en niet in de rode cijfers voldoet aan alle eisen, mensen uit de directe omgeving zoals; Harmelen, Oudewater, Linschoten , Montfoort ,Nieuwe brug. moeten ook naar Leidscherijn wat slecht met het openbaar vervoer is te bereiken.
het Antoniusziekenhuis heeft voor behandeling , nu voor onze mensen geen plek meer, en werden door verwezen naar Tiel, daar is ook alles vol dus moeten de mensen nu naar Zwolle. de behandeling van het Antoniusziekenhuis is zeer slecht, en de wachttijden zijn maanden. kan dit allemaal maar door 1 iemand georganiseerd worden n.l. Mevr A.van Rossum zomaar bepaald worden? Deze zelfde vrouw is nu in Venlo bezig het daar ook te laten FUSIEREN, en het voor deze stad ook kapot te maken .Wordt er geen rekening meer gehouden met Patiënten of is alles nu een geldkwestie, en zakken vullers.

Het Hofpoortziekenhuis terug naar Woerden, en verpleging.

Wij vinden dat Antoniusziekenhuis Sneek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Antoniusziekenhuis Sneek?