Klacht Antos bouw: Het niet leveren van de op gevraagde offerte.

janneke

Ik had een maand )16/04/2016 ' geleden een offerte aan gevraagd en nu nog steeds geen materialen gekregen. Ik belde vandaag 21/05/2016 om te vragen waarom ik niets geleverd krijg. Daar kon meneer geen antwoord op geven .Ik vroeg om de gevraagde materialen alsnog te leveren )dakpanplaten ),maar dat kon niet in de lengte die ik vooraf had besproken. Ik moet nu een lengte van 3 m 90 bestellen ipv 3.65 m . Dit is niet afgesproken Nu moet ik ook betalen voor 3.90 ipv 3.56 .
Dit wil ik niet ,en ik zei dat en Meneer was niet vriendelijk aan de telefoon.
Ik baal nhier echt van.

Antos Bouw uit Giessenburg zal mij niet meer als klant krijgen.

Ik wens op deze manier niet zo behandeld te worden door een bedrijf.

Antos bouw
    Beste Janneke, Helaas hebben we geen melding ontvangen van uw klacht te zijner tijd. Dat hebben we gemeld bij klachtenkompas, schijnbaar komt het vaker voor. Het spijt ons erg dat u zich slecht behandeld voelt/ voelde. Echter op het moment dat we de gewenste lengte niet op voorraad hebben, is de enige mogelijke oplossing u een andere lengte aanbieden. Dan bent vrij om te zeggen of u dat wel of niet wilt... Nogmaals excuses voor late reactie en een fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Antos Bouw

janneke
Ze hebben niet gereageerd op mijn klacht

Ook een klacht indienen over Antos bouw?

2. Stuur een juridische brief