Klacht Anvr: Annulering binnen binnen 24 uur en meer dan 42 dagen vantevoren - Kosteloos maken!

Klachtnummer
# 118562
Gebruiker
JS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren een reis geboekt via Zoover, volledige reissom betaald. In ons enthousiasme niet gezien dat er geen vlucht bij zit. Onze fout Stom. De kosten voor losse vliegtickets passen niet binnen ons budget dus reis geannuleerd. Wat mij echter verbaast is dat de consument die binnen 24 uur - en meer dan 42 dagen voor vertrek - annuleert alsnog een bedrag van 30% van de reissom moet betalen + administratiekosten. Terwijl een reisaanbieder probleemloos een reservering binnen 24 uur kan en mag wijzigen/annuleren wanneer ze een fout hebben gemaakt. Niet helemaal fair dus.

De oplossing

Oplossing: pas de voorwaarden aan: een annulering binnen 24 uur moet kosteloos kunnen. Desnoods met een administratie-fee à € 20,-
maar 30% van de reissom vind ik een fors percentage voor mensen die hard hebben gespaard voor hun vakantie. Ik zou dit bedrag dan ook graag terugzien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Anvr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Anvr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen