Klacht ANWB: € 270 betalen niet gerepareerd

Donkervoort

Auto start niet meer in Spanje. Verzoek ANWB hem naar Audi dealer te brengen. ANWB zegt Audi dealer wil hem niet repareren en brengt hem bij een "Alle merken" garage in Mijas. Deze laten hem 2 weken in de zon staan en geven het dan op. De auto start nog niet. ANWB zegt mij de rekening van € 270 te betalen anders krijgen wij de auto niet. Bezwijken voor deze chantage en zeggen de betaling toe. Hierna brengt ANWB auto op ons verzoek naar ons vakantieadres terug.
Na een week zijn wij naar Mijas gegaan en kregen geen goede indruk van de werkplaats waar de auto was gebracht. De baas benadrukte teveel hoe zeer hij zijn best deed en maakte op ons een onzekere indruk. We hebben de ANWB telefonisch verzocht de auto weer naar ons vakantie adres terug te brengen, omdat we inmiddels iemand hadden die het probleem op kon lossen.
Een monteur met autoscan gereedschap vond de storing in 15 minuten. Neemt de computer mee, en twee dagen monteert hij hem weer.
Na montage start auto.

Geen betaling voor deze wanprestatie.
Vergoeding voor herstellen van de glans op beide voorspatborden.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?