Klacht ANWB: 4 uur wachten op pech onderweg!!!!!

Cladi

Vandaag om 19:30 stond ik als 20-jarig meisje in mijn eentje vast midden op de weg, omdat mijn auto niet meer wilde starten. Op advies van mijn vader besloot ik den ANWB te bellen en stond ik te wachten in de regen, donker en kou. Eenmaal gebeld vertelde de medewerker dat het 60min kon duren. 21:00 uur nog steeds geen gehoor en besloot ik terug te bellen. Medewerker vertelde dat er geen voertuig was aangetroffen en dat hij een 2e notitie heeft gemaakt en dat er een dichtstbijzijnde wegenwacht onderweg is. 22:00 uur weer gebeld en Vervolgens onbeschoft behandeld, omdat er iemand lef had om tegen mij te schreeuwen. Ondertussen kwamen mijn vader+vriend, gewacht tot 23:00 daarna was de maat echt vol. Auto weggeduwd op veilige plek en naar huis gegaan. Ik was ronduit boos en verstijfd van de kou. Onderweg naar huis werd ik gebeld dát ze alweeeer onderweg zijn, verteld dát het echt niet meer hoeft en dát ik morgen wel bel. Ik ben hier totaal niet van gediend. Ik blijf niet wachten!!!!

Ik vind het schandalig dát ik zo lan heb moeten wachten om niks in de kou. Als jong meisje helemaal alleen midden op de weg, wie weet wat er kon gebeuren. Verder nog het lef dát een medewerker van jullie tegen een klant in nood durft te schreeuwen. Ik eis dát mijn klacht op een eerlijke en consequente manier wordt afgehandeld. Ik betaal jullie niet maandelijks voor dit soort grappen. Ik zit 4 uur later thuis en verstijfd van de kou en nog steeds staat mijn auto op de plek waar ik 4 uur geleden stond. Doe hier wat aan en reken maar dát ik morgen weer boos contact met jullie opneem.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?