Klacht ANWB: aanmelding lidmaatschap

Klachtnummer
# 43496
Gebruiker
jolanda van duijvenvoorde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte lezer,
Ik heb 3dec aangemeld voor tweewieler service. De man aan de telefoon zei dat het 40 euro ging kosten per jaar. Echter toen ik de factuur kreeg werd het 57.25 euro. Ik heb de anwb gebeld hiervoor en kreeg een onvriendelijke dame aan de lijn. Ik had pech zei ze, ik moest het betalen kon niet opzeggen want dat moest voor 15nov en dat er info was achtergehouden over de prijs jammer dan. Dit vindt ik heel onprofessionel voor zo'n bedrijf. Ik zou graag willen afzien van het lidmaatschap ook al is het na 15nov want ik heb pas 3dec aangevraagt. Dus wordt best lastig om voor die tijd op te zeggen lijkt mij. Hoop dat de anwb met een oplossing kan komen.
Mvg jolanda van duijvenvoorde

De oplossing

Opzegging van lidmaatschap

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen