Klacht ANWB: accu van de ANWB

Klachtnummer
# 45900
Gebruiker
WillemHvanWijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21-01-2013 haalden we onze auto, na een vakantie, op op het vliegveld. De accu wilde niet meer starten en was kapot.
Deze hebben we laten vervangen door de ANWB, omdat we geen keuze hadden, alle garages waren immers nog gesloten....
We hebben 5 keer starthulp nodig gehad in '13 vanwege een slechte accu, het zou aan de auto liggen, dynamo, te lang stil, korte ritten, was nooit een probleem
Onze dealer garage spreekt dat tegen, na diverse onderzoeken die ik op mijn verzoek heb laten uitvoeren( kost ook geld)
Uiteindelijk heeft de ANWB besloten mij een nieuwe accu te geven, maar de Wegenwachter zei dat onze accu die er nu nog inzit, is nog te goed om weg te gooien, maar als deze door de ANWB onderhouden wordt zal deze gewoon weer de verkoop in gaan.
Dat is onzin, je betaald € 149 voor een ( dacht ik) nieuwe accu. Ik wil nu zeker geen ANWB accu meer,hoe pak ik dat aan?

De oplossing

geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties