Klacht ANWB: Accu vervanging

Klachtnummer
# 108137
Gebruiker
Vriend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een klacht ingediend bij de ANWB de klacht is bekend onder klachten nummer 95910013 . Heb gevraagd om een coulance betaling van een nieuwe accu brief is bij de ANWB bekend dd. 15-04-2015 .Ook een klacht gestuurd naar Varta het merk van de accu . Ze schrijven mij in een mail van 21-04-2015 dat zij het eens zijn dat ik een langere levensduur van de accu mag verwachten. Maar doen niets omdat de garantie termijn is verlopen. In de klacht naar de ANWB toe heb ik ze verteld dat ik al lid vanaf 1968 (platina lid) Daarom had ik van de ANWB wat meer verwacht dan een afwijzing .
Heb bij navraag begrepen dat de gemiddelde accu duur ongeveer 6 jaar dan is 3 jaar wel erg kort.
Alle informatie van de klacht is bekend bij de ANWB Ze zijn niet op de hoogte van de klacht die ik bij Varta heb neer gelegd. Hopende u voldoende te hebben ingelicht.
Met vr gr
Theo Vriend.

De oplossing

Een coulance uitkering omdat ik al lid ben vanaf 1969. En nooit een beroep doe op de ANWB wegenwacht. Zover ik kan nagaan alleen een beroep gedaan bij start problemen Daarvoor is er een nieuwe accu geplaats een in 2012 d.d 03-01 en nu weer in april 2015.
Ben allen maar een contributie betaler in al die jaren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen