Klacht ANWB: Alcatel telefoon binnen half jaar kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119996
Gebruiker
Helma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Alcatel telefoon gekocht bij ANWB, pre paid bij Telfort. Naar de winkel geweest, wordt verwezen naar Telfort. Maar moet eerst aan Telfort 39, 70 betalen. Hierover gemaild naar ANWB, zij blijven bij advies dat ik zelf telefoon op moet sturen naar Telfort.

De oplossing

geld terug of een nieuwe telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Helma
    Datum
    Toch maar naar Telfort gegaan zoals het moest van de ANWB. Werd ik daar weer doorverwezen naar KPN. En daar ligt de telefoon nu. Afwachten dus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Helma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen