Opgelost door ANWB: ANWB is niet meer geinteresseerd in haar klanten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78789
Gebruiker
N.J.M. Egtberts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hebben afgelopen vakantie een aanrijding gehad met caravan in buitenland.
De zo geprezen pechhulp bleef VER onder de maat. Afspraken werden niet nagekomen, er werd niet of veel later teruggebeld , gedane beloftes werden weer teruggedraaid etc.
Wel werd al snel gemeld dat wij GEEN vergoeding kregen voor vervangend verblijf omdat we al een aparte (niet ANWB gelukkig) reisverzekering hadden.
Ze hebben er 5 weken over gedaan om te besluiten de caravan te repartrieren.
Heb daar een klacht over ingediend bi de ANWB en krijg daarover een briefje terug of ik ze zelf even wil bellen want ze konden me niet meteen bereiken.
Kennelijk is het gebruik van email, waarmee een tijd zou kunnen worden afgesproken nog teveel gevraagd
Ook hier schijnt de ANWB zich er dus van af te willen maken.
En maar volhouden dat ze echt voor iedereen klaar staan !



De oplossing

Back to basics ...
behandel je klant zoals je zelf graag behandeld wilt worden
Een klant die klaagt is nog niet verloren !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    N.J.M. Egtberts
    Datum
    Tot tevredenheid afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.J.M. Egtberts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen