Klacht ANWB: ANWB laat met pech staande abonnee stikken.

joe175016

ANWB weigert op 28/6 abonnee met pech naar zijn garage af te slepen.
Na met een kapotte dynamo op A12 van paal 54.1 li te zijn afgesleept naar 1e tankstation in Woerden (2.5 km) ter evaluatie stelt monteur mij voor om dynamo te laten vervangen in de centrale van de ANWB in Utrecht tegen 300 euro. Nadat ik dit beleefd weiger omdat het om een oudere auto gaat en hem verzoek om mij naar mijn vaste vakgarage in Haastrecht (18 km) af te slepen, hetgeen de ANWB verplicht is, weigert hij dit; "Mijnheer u denkt toch niet dat de ANWB 250 euro gaat uitgeven om u naar uw garage te vervoeren! Ik kan u hier in Woerden ergens bij een garage neerzetten."
Uiteraard accepteer ik dit niet en de monteur stapt in en rijdt weg, na me medegedeeld te hebben dat hij niet weet wanneer maar dat er later een andere monteur langs zal komen.
De 2e monteur excuseert zich voor het oponthoud en instrueert mij na controle van de dynamo en de accu ombinnendoor naar huis toe te rijden en de volgende ochtend indien de auto start om van Oudewater waar ik woon naar mijn garage te rijden. Ik reed zowel naar huis als naar de garage met stop, accu en water lampen brandend. Toen de dynamo kapot ging en voordat de 1e monteur metingen begon te doen( met de onjuiste apparatuur volgens zijn 2e collega) brandde er geen water waarschuwing.

Na de dynamo in mijn garage gewisseld te hebben blijft het temperatuur lampje branden. Na de computer aangesloten te hebben op de auto blijkt mechanisch de auto goed te zijn maar is er kortsluiting, waarvan ik in een gesprek met de klantenservice geeist heb om dit mankement in hun service centrum te verhelpen. Zij weigeren dit en proberen het op mijn oude dynamo af te schuiven

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?