Klacht ANWB: ANWB liegt over abonnementswijziging

Klachtnummer
# 89847
Gebruiker
Diango
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb telefonisch doorgegeven dat ik van pakket wilde wijzigen omdat ik de wegenwacht niet meer nodig heb, maar nog wel lid wil blijven (á 15 euro/jaar). Dit zou volgens de dame aan de telefoon per 1 januari 2015 ingaan, dit is tweemaal bevestigd.

Een goede week later werd toch het volledige bedrag geïncasseerd, ik ging op dat moment nog uit van een ongelukkige kruising van de wijziging met een reeds geboekte transactie. Ze geven aan het gesprek te gaan terugluisteren om te achterhalen wat er afgesproken is.

De ANWB beweert nu dat er op het gesprek te horen zou zijn dat er per 31 december 2015 omgezet zou gaan worden, en niet per januari, ondanks dat ik dit wel zeker afgesproken heb met ze. Ze weigeren het gesprek ook aan mij terug te laten horen, waardoor ik niet kan bewijzen dát er gelogen word. Daardoor betaal ik nu een jaar extra, terwijl ik de dienst meer nodig heb.

Ik zal mijn abonnement nu zeker permanent opzeggen per eerstvolgende mogelijkheid!

De oplossing

De wegenwacht dient zich te houden aan gemaakte afspraken en mij gewoon terugzetten naar het lidmaatschapsabonnement á 15 euro per jaar. Daarbij verlang ik dus ook terugboeking van het teveel geïncasseerde bedraegeweg, en een excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen