Klacht ANWB: ANWB liegt over abonnementswijziging

Diango

Ik heb telefonisch doorgegeven dat ik van pakket wilde wijzigen omdat ik de wegenwacht niet meer nodig heb, maar nog wel lid wil blijven (á 15 euro/jaar). Dit zou volgens de dame aan de telefoon per 1 januari 2015 ingaan, dit is tweemaal bevestigd.

Een goede week later werd toch het volledige bedrag geïncasseerd, ik ging op dat moment nog uit van een ongelukkige kruising van de wijziging met een reeds geboekte transactie. Ze geven aan het gesprek te gaan terugluisteren om te achterhalen wat er afgesproken is.

De ANWB beweert nu dat er op het gesprek te horen zou zijn dat er per 31 december 2015 omgezet zou gaan worden, en niet per januari, ondanks dat ik dit wel zeker afgesproken heb met ze. Ze weigeren het gesprek ook aan mij terug te laten horen, waardoor ik niet kan bewijzen dát er gelogen word. Daardoor betaal ik nu een jaar extra, terwijl ik de dienst meer nodig heb.

Ik zal mijn abonnement nu zeker permanent opzeggen per eerstvolgende mogelijkheid!

De wegenwacht dient zich te houden aan gemaakte afspraken en mij gewoon terugzetten naar het lidmaatschapsabonnement á 15 euro per jaar. Daarbij verlang ik dus ook terugboeking van het teveel geïncasseerde bedraegeweg, en een excuses.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?