Klacht ANWB: ANWB niet klantvriendelijk en servicegericht

Han

We kregen pech met onze auto konden auto nog net thuis brengen ANWB gebeld binnen een uur was de wegenwacht er monteur heeft even gekeken en dacht het probleem opgelost te hebben na een klein stukje rijden was het weet fout dus maar weer gebeld 2e monteur kon het ook niet oplossen dus mijn man heeft de ANWB weer gebeld met het verzoek om transport te regelen naar de garage in Utrecht afstand 26 kilometer onze auto is daar in onderhoud. Dit kan niet je moet dan een garage in de buurt zijn . Mijn man vroeg als je pecht krijgt in bijvoorbeeld. Limburg dan wordt je auto dus ook naar de garage gebracht die in die buurt is en zelf moet je maar zien hoe je thuis komt. Mijn man zei daarop dat het dan ook geen zin heeft om lid te zijn van de ANWB en vroeg doorverbonden te worden met de afdeling waar je je lidmaatschap op kunt zeggen mijn man kreeg de heer Badr aan de telefoon die vroeg naar ons adres waarop mijn man heeft gezegd dat het voor de ANWB zeker niks uitmaakt of je lid bent of opzegd

Voor ons is er geen goede oplossing meer we zijn geen lid meer vroeger stond de service nog hoog in het vaandel

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?