Klacht ANWB: ANWB service via beunhazen, daardoor geen garantie accu?

Klachtnummer
# 455600
Gebruiker
S Wiersma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn oude ouders zijn al jaren lid: platina zelfs van de ANWB. Zij hebben voor hun campertje binnen 1 jaar, 2 x een accu moeten aanschaffen, Dit terwijl de ANWB zelf 3 jaar garantie geeft. Bovendien hebben zij de oude accu's gehouden. Na schrijven namens mijn ouders hebben zij € 100,-- uit coulance terug gestort, maar nog steeds vind ik dat veel te weinig, gezien de geleden schade. Reden was, dat de 1ste keer de accu is aangeschaft via een niet aangesloten bedrijf, en daardoor geen garantie: maar dat was zelfs op aanraden van de ANWB, die mijn vader naar deze garage heeft voorgereden.

De oplossing

Het totale bedrag van de oude of de nieuwe accu vergoedt. Zij hebben zelfs ook de winst van de oude accu's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen