Klacht ANWB: ANWB

Klachtnummer
# 80873
Gebruiker
edje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,
Wij zijn 18 juli met ons gezin op vakantie gegaan naar het zonnige Italië. Voor deze reis hadden wij al een overnachting geboekt in Oostenrijk. Op 19 Juli zijn wij na onze overnachting weer vertrokken uit Oostenrijk, naar een klein stukje rijden ging onze auto kapot.
Auto aan de kant gezet en de ANWB gebeld, waar wij al vanaf 1997 lid zijn. Na een tijdje kwam er iemand van de Oostenrijkse ANWB. Die kon ter plekke niets voor ons betekenen en dus werd er een sleepdienst gebeld. Vervolgens zijn we afgesleept naar een garage in Matrei am Brenner. Daar werd geconstateerd dat de v-snaar geknapt was. Dit kon niet binnen korte tijd gerepareerd worden dus kregen we via de ANWB een leenauto. Deze auto moesten we zelf echter afhalen in Rosenheim, Duitsland. Met een taxi hebben we deze leenauto opgehaald. Toen zijn we weer teruggegaan naar Matrei am Brenner en hebben daar de auto overgepakt en zijn naar ons vakantieadres in Italie vertrokken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen