Klacht ANWB: ANWB

edje

Goedemiddag,
Wij zijn 18 juli met ons gezin op vakantie gegaan naar het zonnige Italië. Voor deze reis hadden wij al een overnachting geboekt in Oostenrijk. Op 19 Juli zijn wij na onze overnachting weer vertrokken uit Oostenrijk, naar een klein stukje rijden ging onze auto kapot.
Auto aan de kant gezet en de ANWB gebeld, waar wij al vanaf 1997 lid zijn. Na een tijdje kwam er iemand van de Oostenrijkse ANWB. Die kon ter plekke niets voor ons betekenen en dus werd er een sleepdienst gebeld. Vervolgens zijn we afgesleept naar een garage in Matrei am Brenner. Daar werd geconstateerd dat de v-snaar geknapt was. Dit kon niet binnen korte tijd gerepareerd worden dus kregen we via de ANWB een leenauto. Deze auto moesten we zelf echter afhalen in Rosenheim, Duitsland. Met een taxi hebben we deze leenauto opgehaald. Toen zijn we weer teruggegaan naar Matrei am Brenner en hebben daar de auto overgepakt en zijn naar ons vakantieadres in Italie vertrokken.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?