Klacht ANWB: autopech in buitenland

Klachtnummer
# 185490
Gebruiker
bakhlakhm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Granada ging onze auto stuk, 15/8/16. ANWB zei dat we 2 dagen moesten wachten. Toen bleek dat de auto echt niet meer gemaakt kon worden. ANWB heeft tickets geboekt voor ons, vanuit Malaga naar Amsterdam. De ANWB beloofde ons dat de auto binnen 14 dagen terug in Amsterdam zou zijn, in de garage. Ik heb 4 kinderen en wij konden niet zoveel bagage in het vliegtuig meenemen. Uiteindelijk heeft het 5 weken geduurd, tot 9 september voor de auto weer bij ons in de garage stond! Ik heb herhaaldelijk gebeld en dan zeiden ze: even wachten, geduld, het is druk. Dat kan wezen: maar mijn kinderen misten hun kleding. Ik heb dus ook omdat het zo lang duurde, paar nieuwe kledingstukken moeten kopen.

De oplossing

tegoedbon of iets leuks voor de kinderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen