Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door ANWB: Bestelling teruggestuurd maar niet volledige bedrag teruggestort
Details
Klacht
Op 2 augustus heb ik een aantal artikelen besteld bij de ANWB en vooraf betaald. Enkele dagen later werden alle artikelen op één na geleverd. Er zat een factuur bij voor het totaalbedrag minus het niet geleverde artikel. Op 5 augustus heb ik de hele zending retour gezonden. Ik kreeg een creditnota voor het totaalbedrag minus het niet geleverde artikel en minus de verzendkosten. Dat bedrag is ook teruggestort op mijn rekening, het ontbrekende artikel heb ik nooit ontvangen. Ik heb echter recht op het totale bedrag dat ik oorspronkelijk betaald heb - volgens de voorwaarden van de ANWB krijg je ook verzendkosten terug als je de gehele sending retourneert. Ik heb hierover 2x gebeld met de ANWB. De eerste keer is mij beloofd dat het verschil alsnog zou worden overgemaakt. De tweede keer werd mij verteld dat het systeem uit de lucht was maar dat ik zou worden teruggebeld. Uiteraard is dat niet gebeurd. Ik wacht dus noch steeds op het bedrag dat de ANWB mij verschuldigd is.Gewenste oplossing
De ANWB moet alsnog de verzendkosten en de kosten van het artikel dat niet is geleverd terugbetalen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.