Klacht ANWB: Contact bijna onmogelijk. Opzegging lukt niet!

Appie

Ik heb ANWB zakelijk. Al na een week bleek 't abbo overbodig ivm overgaan zakelijke auto naar prive. Dus even bellen om te vragen of ik 't dan kon oversluiten naar anwb prive. Geen doorkomen aan. Email gestuurd. Duurt weken. Je krijgt een antwoord zonder echt een antwoord te geven zegmaar. Dus naja, laat maar. Ik wil m'n contract opzeggen. Ik stuur een email. Geen reactie. Weer paar keer bellen, ruim half uur in de wacht, niemand neemt op. Dan maar per post m'n opzegging gestuurd. Geen reactie. Weer een email (een boze) en gelukkig na 2 weken een antwoord (zo he!). Dat ik er een jaar aan vast zit en pas na een jaar opzegging mogelijk is. Ja dag, ik kan toch alvast opzeggen die dan na een jaar afloopt? En moet ik zelf in de gaten gaan dat ik na een jaar kan opzeggen> Terwijl ik dat prima nu al kan doen. Ik zou niet eens van hun dienst gebruik kunnen maken gezien hun response time. Wat een amateuristisch zooitje. Stelletje nazi's zijn 't hoe ze met je omgaan. NOOIT meer ANWB voor mij

Ik wil van dit %$# af en dat lukt niet. Gewoon opzeggen dat contract. Ik heb elders al hulpdienst namelijk.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?