Klacht ANWB: creditering via de webshop

Klachtnummer
# 183020
Gebruiker
de R
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 juli 2016 ,
2 wandel broeken besteld via de webshop, en betaald.
1 was niet op voorraad bleek later,(zou binnen 10 dagen terug gestort worden!!) en de ander , verkeerde kleur en maat!!! werd retour gestuurd.
2 keer zelf telef. contact gehad(na 50 min.!! ) sorry, nieuw computer systeem, maar binnen 10 dagen....
Geen reactie via mails, wel via een klacht via Facebook, kreeg een belletje :excuses,maar nu handmatig ingevoerd en binnen 10 dagen.....
Nou de dagen zijn toch echt allemaal om, maar helaas!!!!

De oplossing

Dat de ANWB, met een oplossing komen , en niet zeggen binnen 10..........
ik begrijp echt niet, hoe ze hier maar weg kunnen komen met loze beloftes.
Het duurt wel allemaal heel lang, en weet nu al, nooit meer voor af een betaling te gaan doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties