Klacht ANWB: De Wegenwacht liet een vriend van mij lelijk in de kou staan

KLACHT
Amsterdam, 9 mei 2015
Lidmaatschapsnummer: 5258632070
Geachte mevrouw, mijnheer,
Hierbij wil ik een klacht indienen tegen de Wegenwacht. Afgelopen zondag 3 mei kon ik met mijn auto niet voor- of achteruit op de parkeerplaats bij V.V.A. / Spartaan.
Ik zat namelijk met mijn voorwielen vast in de wat modderige parkeerplaats. De Wegenwacht weigerde om mij te helpen, ondanks dat ik ook een pechhulp verzekering voor mijn woonplaats heb. Ik vind dit echt schandalig en niet kunnen. Zoveel jaar lid, sinds 2007 en dan gewoon in de kou gezet worden, ongelooflijk.
Het enige wat ze wilden doen was mijn autoverzekering bellen die alsnog een takelwagen heeft ingeschakeld.
Mocht ik géén behoorlijk antwoord krijgen, dan zeg ik waarschijnlijk mijn lidmaatschap op.
Zoveel jaar lid en dan gewoonweg hulp weigeren. Ik kan er nog steeds niet over uit.
M. Arends
Van Moerkerkenstraat 9 H
1064 KB Amsterdam

In ieder geval dat de klacht in behandeling zal worden genomen en dat mijn vriend een schadevergoeding zal krijgen, omdat hij uren in de kou heeft gestaan omdat de Wegenwacht weigerde hem te helpen en voor alle stress die erbij kwam.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?