Klacht ANWB: Direct incassobureau op je dak sturen

Klachtnummer
# 258360
Gebruiker
Eiji
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een verhuizing is mijn oude adres blijven staan in het systeem. Nu heb ik 1 schamel mailtje gehad, die ik door omstandigheden gemist had dat mijn gegevens niet klopten en dat er een poststuk was terug gekomen. Nu krijg ik direct een mailtje ( 3 maanden later) van een incassobureau op mijn dak met een openstaande vordering heb en die meteen verhoogd is met een kleine €50 vanwege een gemiste automatische incasso

Is het zo moeilijk om eerst op een andere manier contact met mij te zoeken.

De oplossing

Geen incassokosten te hoeven betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen