Klacht ANWB: Dubbel berekend!

Klachtnummer
# 166596
Gebruiker
Yasin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als gezin hoor je korting te krijgen bij de ANWB. Wij hebben, net als vorig jaar, allebei 80€ betaald. De reclame mailtjes enzo lees ik niet. ANWB kan toch zelf zien dat er meerdere mensens een dienst afnemen op hetzelfde adres? Een telefoontje om te informeren kan toch geen kwaad?

Ik vraag mij dus af waarom ik dubbel betaal en waarom ik niet persoonlijk wordt benaderd met de boodschap "meneer, ik heb een aanbieding voor u" Het streven moet zijn het zo goedkoop mogelijk te houden voor klanten, als het kan.

Gewenste oplossing

Over 2 jaar het teveel berekende bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen