Klacht ANWB: Fietsendrager blijkt niet te passen en wordt niet coulant afgehandeld.

Klachtnummer
# 459168
Gebruiker
eenzame fietser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Half april twee e-bikes gekocht. Levertijd twee weken. Daarna fietsendrager ANWB TouringFlex Plus II aangeschaft, volgens aanbeveling op ANWB site geschikt voor e-bikes. Drager was er binnen enkele dagen. Fietsen vertraagd door corona, arriveren pas tweede week juni. Fietsen blijken niet te passen op drager omdat accu's in het frame zijn weggewerkt en de bevestigingsbeugel op de drager vrij smal is en de goten niet instelbaar. ANWB zegt: jammer dan, de retourneringstermijn is voorbij. We kunnen niets voor u doen.

De oplossing

De voorlichting over de fietsdragers aanpassen en iets meer coulance betrachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen