Klacht ANWB: Fietsendragerlift

fiestsendragerlift

begin april reclmefolder ontvangen van ANWB. Aanbieding o.a. fietsendragerlift voor € 649,=, te bezichtigen bij de ANWB winkel in onze woonplaats. Telefonisch informatie over aansluitmogelijk verkregen op een Honda Civic Hybride. Antwoord: geen probleem; een verloop van 7-pins naar 13-pins van een tientje, en alles werkt. Via de webshob besteld op 4 april 2016. Na ontvangst naar de garage voor een verloopstuk. Daar bleek, dat een verloopstuk geen oplossing biedt. Er moeten twee nieuwe kabels worden getrokken van de accu naar de lift. kosten € 200,=. Na eenmaal gebruik, veiligheidspin muurvast. Kontact met helpdesk en support levert geen oplossing. ANWB bellen. Na een uur van de kastje naar de muur, "stuur de lift maar op." Kan ik de lift niet naar onze plaatselijke ANWB berengen, want ik heb de doos niet meer. Nee, dit is de prcedure. Conclusie: Arrogant en klantonvriendelijk bedrijf.
Veel kosten en moeite, terwijl e.e.a. simpel was op te lossen.

Beter informatie over dit produkt.
Als volumineuze en onhandelbare produkten gerepareerd moeten worden kunnen andere afdelingen van de ANWB behulpzaam zijn. Inleveren bij de winkel of ophalen door de wegenwacht of fietsenwacht.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?