Klacht ANWB: fysiotherapeut blijft doorbehandelen zonder geldige code. Resultaat, meer dan €800

# 102065
mlwalhout

Als gevolg van een ongeval heb ik een zware whiplash met blijvend letsel. Hiervoor kreeg ik van de pijnbestrijding arts een verwijsbrief nadat ik een pijn programma had doorlopen welke geen resultaat opleverde. Op een gegeven moment kreeg ik van CZ een stevige factuur waaruit bleek dat er een foute code was gebruikt waardoor mijn behandelingen niet vergoed werden.
Ik staakte mijn behandelingen uit angst dat de kosten verder zouden oplopen, maar de fysiotherapeut wist mij ervan te overtuigen dat alles na enige telefoontjes in orde was. Ik kon toen niet zonder de dry needling omdat mijn nekspieren continu in een kamp toestand kwamen en dit de enige remedie was die verlichting gaf, dus in goed vertrouwen ging ik weer verder.
Nu woon ik in tijdelijk in spanje en krijg de eind nota.
Na herhaaldelijke mailtjes en telefoontjes met de fysiotherapeut blijft hij volhouden dat hij er niks aan kan doen. Ook stelde ik voor allebei de helft te betalen, dit wilde bij ook niet.

Omdat ik geen idee had dat mijn behandelingen niet werden vergoed vind ik niet dat ik ze toch moet betalen.
Ik ben van mening dat de fout bij de therapeut ligt en hij derhalve verantwoordelijkheid is voor de declaraties.
Graag zou ik zien dat hij de kosten niet aan mij door berekend en terug betaald aan het CZ.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?