Klacht ANWB: Geboden oplossing ANWB kost klant geld.

Linda5891

Op donderdagavond 20 juli heb ik 2 entreebewijzen gekocht via Carmina Burana.
Vrijdagochtend 21 juli heb ik om 9 uur gebeld naar de klantenservice en gesproken met meneer T. met de vraag of ik een 3e aansluitend kaartje kon aanschaffen. Hij gaf aan dat het niet mogelijk was maar dat het eventueel te annuleren was waardoor ik 3 nieuwe kaarten kon bestellen. Voor de duidelijkheid: ik heb mijn bestelling niet willen annuleren, ik heb een extra kaartje willen aanschaffen. Het was ook niet mijn aangedragen oplossing de kaarten te annuleren.

Om 11.40 uur heb ik de 3 nieuwe kaarten aangeschaft.

Om 13.45 uur ben ik gebeld en is mijn voicemail ingesproken door meneer T., met de boodschap dat mijn eerste bestelling niet geannuleerd kan worden.

Om 17 uur heb ik de voicemail gehoord en nogmaals met meneer T. gesproken, hij heeft mij verteld een mail te sturen naar de klantenservice voor een oplossing.

Op 24 juli heb ik een email ontvangen van mevrouw van V. waarin zij mij vertelde dat er een uitzondering werd gemaakt en ik de 2 kaarten retour mag sturen maar er wel 5 euro servicekosten per kaart wordt ingehouden.

Hieronder mijn reactie aan mevrouw V.:
Heel fijn dat een uitzondering voor mij wil maken, maar ik heb al een toezegging gekregen van uw collega, dit gesprek kunt u waarschijnlijk terug luisteren. Dit is de reden dat ik meer kaartjes heb aangeschaft dus van coulance vanuit de ANWB kan ik niet spreken. Ik heb mijn originele tickets niet willen annuleren, ik heb een ticket bij willen kopen, de voorwaarden waar u naar verwijst zijn niet op mijn situatie van toepassing.
Ik heb 3 afdelingen moeten bellen en aanschrijven. Heel frustrerend dat jullie naar elkaar blijven verwijzen zonder te overleggen. Nu moet ik ook nog 10 euro servicekosten betalen, terwijl er zo weinig service geleverd is.

Ik heb een klacht ingediend bij het online klachtenformulier.

Op 1 augustus ontvang ik een mail van de klachtenservice dat het door drukte wat langer kan duren.

Op 16 augustus heb ik het geld van de 2 tickets op mijn rekening ontvangen. Ingehouden zijn 2x 2,50 euro handelingskosten + 2x 5 euro servicekosten.

Op 23 augustus heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn klacht.

Een excuus voor dat ik zoveel moeite heb moeten doen om mijzelf gehoord te krijgen. Tevens is de klantenservice, voornamelijk mevrouw V., ontzettend onbeleefd en door het niet adequaat reageren van de ANWB had ik daar helaas veel mee te maken.
Na al deze moeite verwacht ik minimaal een compensatie van de kosten.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?