Klacht ANWB: geen wegenwacht hulp bij extra pech

Klachtnummer
# 79035
Gebruiker
Leon Drews
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben eigenlijk heel boos. Sinds 1984 lid en ik krijg te horen dat je per jaar met twee kentekens geholpen wordt. Kan ik het helpen dat de vorige auto (mercedes) kapot is waardoor ik een andere auto (chevrolet tacuma) moeten kopen. De Honda Civic hebben we al jaren. We hebben jarenlang pechvrij gereden en zijn lid gebleven. Nu zouden we bij extra hulp 150 euro moeten betalen. Voor dit soort situaties wordt dus geen uitzondering gemaakt. Jammer.

De oplossing

Dat er gekeken wordt naar de persoon en niet regels opstellen voor iedereen.
Hierdoor moeten de welwillenden lijden onder de kleine groep misbruikers.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen