Klacht ANWB: kalct voor niet wegslepen van auto

Sinan35

ik heb de auto van me broer geleend om naar werk te gaan in Roosendaal. Ik had vandaag (01-04-2019) pech dus ik heb de ANWB wegenwacht getelefoneerd. ANWB wegenwacht kwam binnen een half uur. hij keek naar de auto dus mijn koppelingsplaat was kapot. Dus de auto moest naar de grage weggetakeld worden. Maar de monteur vroeg om mijn ANWB lidmaatschap pas, rijbewijs, en de kentekenbewijs van de auto. Dus ik heb alles gegeven. En dan zei hij 'we takelen de auto niet omdat hij niet op mijn naam stond. Ik heb hem uitgelegd dat ik de auto heb geleend. Maar hij bleef maar vol houden dat ANWB ook geld moet verdienen en niet de auto weg laat takelen. Ik heb de wegenwacht gebeld dat dit niet kan omdat ik ook als ik auto heb geleend van iemand dat ik recht heb op ANWB wegenwacht. dus de mevrouw aan de telefoon zegt ook de zelfde dat de ANWB lidmaatschap persoonsgebonden is en dat ik niet op de locatie was. Ik was op de locatie en uw monteur gaf aan dat hij niet de auto wou slepen omdat het niet op mijn naam stond . Ik heb genoeg getuigen dat ik daar was want ik heb een nacht dienst gedraaid en toen ik naar huis wou reed de auto niet.

De auto laten wegtakelen en uw personeel goed de regels uitleggen. Ik betaal lidmaatschap die persoonsgebonden is en niet kenteken.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?