Klacht ANWB: Klacht over schoenen bij ANWB niet serieus genomen

sad Niet opgelost
Hansaltum

Op 30-05-2020 heb ik een paar schoenen gekocht bij de ANWB winkel Dordrecht.
Schoenen die normaal 89 euro zijn nu voor 69euro i.v.m. ledenkorting.
Ik heb deze schoenen goed op maat gekocht, maar na er een aantal maal op gelopen te hebben ga ik scheef op deze schoenen lopen, ze rekken veel uit en ik zak, door dat ze uitrekken naar voor tegen de neus van de schoen aan.
Zaterdag 27 juni was ik in de de buurt van de winkel en heb ik mijn klacht voorgelegd aan het personeel, welke aangaf dat ik met de schoenen terug mocht komen, dat er gekeken zou worden naar een oplossing.
Vanmorgen 2 juli 2020, terug geweest met de schoenen, geprobeerd uit te leggen wat het probleem was, nu werd ik op een zeer onvriendelijke manier te woord gestaan door waarschijnlijk op dat moment de leidinggevende, welke de schoenen niet eens had bekeken en dus ook niet kon beoordelen wat het probleem nu was.
Er werd mij medegedeeld dat de schoenen waren gedragen en dat zij niets voor mij konden betekenen.
Ik gaf nog aan dat er met deze schoen toch iets mis was maar dat was voor de verkoopster ook geen reden om deze schoen zelf te bekijken.
Vervolgens heb ik met de klantenservice gebeld welke aangaf het te gaan uitzoeken, ook gaf zij aan dat de normale gang van zaken is, dat er word gekeken, samen met de klant wat het probleem is met deze schoen.
Na ongeveer 10 minuten werd ik al terug gebeld door de medewerkster van de klantenservice dat ze had gesproken met de verkoopster en het kwam er dus op neer da zij vonden dat er met de schoen niets aan de hand was maar dat ze misschien niet voor mij geschikt zouden zijn, op mijn vraag hoe zij dat konden beoordelen daar ze deze schoenen niet eens hadden bekeken, ik had 1 schoen uit mijn tas gehaald en daar is van afstand door de verkoopster naar gekeken, waar op de medewerkster van de klantenservice aangaf dat het personeel had aangegeven wel naar de schoenen gekeken te hebben.
Ik overweeg nu om mijn lidmaatschap van al ruim 40 jaar op te zeggen.

Dat de schoenen terug genomen worden en excuus zal ook op zijn plaats zijn, daar ik nu als leugenaar wordt weggezet.
Maandag 13 juli 2020, ben ik door dezelfde medewerkster van de klantenservice ANWB webshop gebeld, zij bood mij excuus aan, maar vervolgens gaaf zij ook aan dat met de schoenen niets gedaan zou worden. Wel bood zij aan een cadeaubon van 20 euro. Ik heb aangegeven dat dit voor mij totaal onaanvaardbaar is. Zij zou nu de klacht doorspelen naar de afdeling klachten?

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?