Klacht ANWB: Klantenservice van de doorlopende reisverzekering erg klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 187987
Gebruiker
SV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb woensdag ochtend 28 sept. gebeld naar de ANWB over de doorlopende reisverzekering. Ik kreeg een meneer aan de telefoon waarvan ik echt een naar gevoel kreeg. Hij was klantonvriendelijk, erg kortaf en totaal niet informatief. Ik had in de bijlage van de doorlopende reisverzekering die je kan downloaden in 1 zin in de hele 18 pagina's zien staan dat de verzekering, die je afsluit voor een jaar, maar geldig is voor 60 aaneengesloten dagen.. Nergens op de website staat dat duidelijk vermeld en ik was daar verbaasd over, aangezien ik de verzekering wilde afsluiten voor een reis van een halfjaar. Toen ik hierover begon zei meneer alleen: nee dat klopt. Meer niet.Dus ik zeg: Oke maar dan had ik dus gewoon een totaal verkeerde verzekering genomen als ik jullie niet gebeld had of die ene bijlage niet compleet had doorgelezen, wat dus nergens op de website duidelijk staat. Zegt hij: Ja klopt. MEER NIET... . Het leek wel alsof mijn vraag en opmerking hem gewoon totaal niet kon schelen.

De oplossing

Er valt niet veel op te lossen voor mij persoonlijk want ik zal geen verzekering bij ANWB nemen. Maar uitzoeken wie deze collega is en hem hierop aanspreken zou heel erg gewaardeerd worden. Met dit soort klantenservice werf je namelijk absoluut geen klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen