Klacht ANWB: Klantonvriendelijk, onnodig duur en super inefficient!

Leendert

Hulp wegenwacht ontaardt in meer schade. Om de motorkap te openen gebruikte WW een schroevendraaier met als gevolg gebroken slot waardoor kap niet gesloten kon worden. Door garage geschatte kosten ( ander gebruikt slot) €50,00. Dit is slechts het begin van alle ellende. 15 maanden geleden plaatste de WW een accu in mijn VW Golf a raison van €149,00 ( elders koop je dezelfde accu voor ongeveer €100!!!!). Nu blijkt dat de accu defekt is. Garantie: 3 jaar!!
Zelfs met bankafschrift en kopie van werkorder/faktuur kan de accu niet zomaar vervangen worden?? Eerst moet de veel te dure accu vooraf worden betaald, waarna je kunt proberen te reklameren blah blah blah. Ik ben klaar met de anwb - de rechter hand weet niet wat de linker doet. Ik ben de gehele dag bezig geweest mijn probleem met anwb/ww op te lossen. Ik heb gesproken met 6 verschillende employees, die elk een ander inefficient verhaal ophangt dat nergens to leidt. Ik ben klaar met deze zgn pech "hulp". Ik ga naar Allianz.

Ik los het zelf wel op: WW annuleren,
Een accu kopen voor €90 en €50 voor slot betalen en snel naar Allianz

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?