Klacht ANWB: Met 1 handrem 10 kilometer fietsen met tandem

Kringloper

Ben al sinds 1993 lid en sinds vorig jaar ook lid voor de fiets
Nou ben ik vandaag lelijk gevallen met mijn slechtziende vrouw met de tandem wegenwacht gebeld hele verhaal verteld en dat 1 een bevel afgebroken was en dat terug naar huis fietsen geen oplossing was (en 10 kilometer met een tandem ook niet).
Nee was een schade melding geen pechgeval ze wilde er een melding van maken maar zij meteen zal niet veel uithalen en op de vraag of ze even wilde informeren was ook te veel gevraagd ben maar op goed geluk op de tandem met 1 rem 10 kilometer teruggereden naar huis (enige oplossing een tandem kan je niet op de fietsendrager mee nemen en met de trein is ook geen oplossing

Vind het a niet correct dat ze niet even naar de toestand van ons was
EN b ook absoluut niet even mee dacht ja als u verzekerd bent moet jj uw verzekering te bellen (eh sorry had ik toevallig het nummerf niet van bij de hand
Ik had minimaal toch verwacht dat ze mee acht en minimaal luisteren en niet de hele tijd doordrammen van haar gelijk en minimaal excuus aanbieden

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?