Klacht ANWB: mijn opzegging is niet juist verwerkt in 2013

Klachtnummer
# 101623
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Per 1 maart 2013 ben ik leaserijder en maak ik geen gebruik meer van de ANWB.
Eind 2013 heb ik mijn lidmaatschap telefonisch opgezegd.
14-11 was verstreken (volgens voorwaarden de uiterste datum voor een wijziging) kon het niet meer beëindigd worden voor 2014. Jammer, maar goed..."spelregels",
aangegeven per 1-1-2015 mijn lidmaatschap op te zeggen.
In de bevestigingsbrief van 21-12-2013 met kenmerk "bevestiging wijziging van uw pakket" heb ik kennelijk alleen de voorzijde van de brief gelezen, achterop stond nl. dat ik per 1-1-2015 het product "wegenwacht NL service zonder woonplaats" afnam.
In december 2014 werd er opnieuw geïncasseerd voor 2015, na onderzoek stuitte ik op de achterkant van de brief van 2013. Herhaaldelijk heb ik hier telefonisch contact over gehad met de ANWB, een klacht ingediend, echter alles zonder resultaat.
Het is spijtig dat de ANWB geen vastlegging doet van telefoongesprekken en ook op geen enkele wijze gevoelig is voor een "begrijpelijk" verhaal.

De oplossing

Directe beëindiging van het contract.
Geld van het lidmaatschap over 2015 retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen