Klacht ANWB: Niet verwerken van opzegging

Klachtnummer
# 53081
Gebruiker
DK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april vorig jaar opzegging doorgegeven (ANWB wegenwacht en lidmaatschap) en nadrukkelijk om schriftelijke bevestiging gevraagd per email en per brief. Bevestiging per email ontvangen.

Tot mijn verbazing kreeg ik rond begin december de eerste acceptgiro om te betalen voor mijn lidmaatschap. Direct gebeld, zou worden doorgegeven, moest een mail sturen naar teamklacht. De mailwisseling met opzegbevestiging doorgestuurd naar teamklacht. Hier nooit meer wat van gehoord. Vervolgens blijven de betalingsherinneringen maar komen, terwijl ik geen lid meer ben.

Helemaal klaar met de ANWB en bovendien de verenigingsconstructie die ze hanteren.

De oplossing

verwerken van opzegging uit april 2013 en verwijderen van al mijn persoonlijke gegevens uit de database bij ANWB.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?