Klacht ANWB: Nieuwe wandelschoenen die gebreken vertonen ANWB weigert de schoenen terug te nemen.

Klachtnummer
# 320317
Gebruiker
marijke21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In filiaal Harderwijk vorige maand (juli) een paar wandelschoenen gekocht , echter na 4 maal gedragen te hebben verscheen er in de gebreide gedeeltes rondom de enkels grote gaten.
Uiteraard terug gegaan naar de winkel, met de nog spiksplinter nieuwe schoenen. Echter de verkoopster verwijt de gebreken door mij zijn ontstaan (?) aan de schoen geen fabrieksfouten te bespeuren gevolgd door de onbeschofte dooddoener” nog nooit klachten gehad”!
Mij gewend tot de klantenservice die mij beloofde de zaak te onderzoeken en mij dezelfde dag teru te bellen, wat uiteraard niet gebeurde. Na vele pogingen mijnerzijds kreeg ik eindelijk contact en deze man schaarde zich achter de verkoopster aan de hand van een foto!
Schandalig, er is sprake van non- conformiteit en ik mag verwachten dat hun product voldoet aan de verwachtingen en waarvoor het bedoeld is. Dit is wettelijk bepaald. De organisatie dient haar verantwoordelijkheid te nemen!
Uiteraard neem ik hier geen genoegen mee!

De oplossing

Hun verantwoordelijkheid nemen door mijn schoenen vergoeden!
De schoenen staan nog in het filiaal Harderwijk , kan helaas geen foto tonen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen