Klacht ANWB: Onbetrouwbare service partner ROAMLER TECH

Farfalla

Ik heb begin juni 2020 een fiets verzekering bij de ANWB afgesloten.
De ANWB heeft me een Track en Trace zender opgestuurd, met de instructie om hun service partner ROAMLER TECH te contacteren om de zender op mijn fiets te plaatsen.
Telefonisch contact lukte helaas nooit.
Ik kon een afspraak online maken en kreeg een bevestiging van ROAMLER TECH voor zondag 19 juli 14 uur.
Aangezien ik op een Tuinpark woon, wilde ik contact met ROAMLER TECH opnemen om te vragen of de monteur op het tuinpark kon komen, in plaats van op mijn officiële adres.
Ik heb ongeveer 20 keer geprobeerd om te bellen, maar kreeg alleen een bericht om te wachten.
Ik heb iedere keer tussen de 10 en de 45 minuten gewacht, maar niemand nam de telefoon op.
Ik heb ook meerdere e-mails opgestuurd, maar heb nooit een antwoord gekregen.
Ook heb ik diverse keren contact met de ANWB opgenomen, maar niemand kon me helpen.
Op 17 juli kreeg ik een e-mail van ROAMLER TECH: de afspraak van 19 juli was geannuleerd.
Ik werd gevraagd om contact met hun te nemen om een nieuwe afspraak te maken.
Twee e-mails gestuurd, en na een paar dagen werd ik door ROAMLER TECH terug gebeld.
We hebben toen een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (29 juli) vanaf 18.00 uur.
Op het tuinpark waar ik s'zomers woon.
Op 28 juli 15:06 uur werd ik nog door ROAMLER TECH gebeld: ze wilden de afspraak van de volgende dag (29 juli vanaf 18.00) verplaatsen naar de 30 juli 9.00 uur.
Helaas ben ik nu niet meer op vakantie, en ik kan geen vrij nemen van mijn werk op een zo'n korte termijn.
Ik heb dus ROAMLER TECH geïnformeerd dat ik op 20 juli moest werken, en dat ik kon pas vanaf 18.00 uur beschikbaar zijn.
Deze persoon moest controleren en me terugbellen, maar ik heb niks meer gehoord.
Ik heb ook gecontroleerd op mijn mobiele telefoon, maar ROAMLER TECH heeft niet geprobeerd om te bellen.
Vandaag 29 juli ben ik snel naar het tuinpark na mijn werk terugkomen.
Ik was om 17.20 uur op het tuinpark.
Het is nu 20:54 uur, de monteur is niet gekomen.
Ik voel me echt in de maling genomen, en begrijp niet dat de ANWB zo'n onbetrouwbare service partner heeft.
Ik ben moe van ROAMLER TECH en wil niets meer te maken hebben met hun.
Ik heb al te veel tijd verloren om te proberen een afspraak te maken.
En nu voor de tweede laten ze me ook nog zitten.

Ik vraag vriendelijk de ANWB om me de gegevens van een andere (serieuze en betrouwbare) service partner te communiceren om mijn zender op mijn fiets te plaatsen.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?