Klacht ANWB: onduidelijkheid bij aangaan contract

Klachtnummer
# 44766
Gebruiker
harco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 december een automatische afschrijving van mijn anwb lidmaatschap voor 2014 ten bedrage van 157 euro ontvangen terwijl ik in juli 2013 reeds naar mijn inziens 131,24 had betaald voor een jaar.Ik had me per 11/7 via het internet laten verleiden mijn routemobiel te verruilen voor de anwb die lokte met verlijdelijke kortingen!!!
Had ze maar duidelijker aangegeven dat als je in juli lid wordt je de volle mep betaald voor de resterende maanden van 2013 en dat het kalenderjaar alles bepalend is voor de anwb en dat je in december gewoon weer kan betalen voor 2014! ipv dat het tot juli 2014 is!
Nu per direct mijn contract beeindigd en weer snel naar routemobiel..........

De oplossing

een verrekening van de eerder betaalde 131,24 die in mijn gedachte voor een jaar was terwijl ik een half jaar gekregen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen