Klacht ANWB: Ongelijkheid voorwaarden bij wisselen pakket, bij goedkoper pakket gaat deze pas na 1 maand in. Bij duurder pakket met 2 dagen.

ABuitenhuis

Ik ben sinds 2009 lid en heb Wegenwacht Nederland Standaard. Nu wil ik op vakantie naar Denemarken. Op de website van de ANWB benadrukken ze dat het een goed idee is om je pakket te wijzigen als je nog geen Europa hebt. Dus dat doe ik, is namelijk een goed advies. Ik schakel over naar (in mijn beleving een groter pakket) Europa instap. Omdat dit goedkoper is, moet ik een maand wachten voordat het ingaat.
Maar als ik over was gestapt naar een duurder abonnement, dan had het wel met 2 dagen in kunnen gaan.
Ik ging ervan uit dat veranderen van 'Nederland' naar 'Europa' direct in zou gaan, omdat je dit vaak pas bedenkt relatief vlak voor vertrek. ONGEACHT of dit duurder of goedkoper is.
En als je dan toch regels hebt, maak ze dan gelijk aan overstaptijd die nodig is, ONGEACHT of het een goedkoper of duurder alternatief is.
Nu voel ik me behoorlijk benadeeld en ervaar ik dit als zeer slechte service. Zeker omdat jullie het op jullie site zo promoten.

Ook als je naar een goedkoper pakket gaat dat dit met 2 dagen geregeld is.
Zeker als je van Nederland naar Europa overschakelt.
Of maak dit op de website duidelijk, want nu staat er iets wat NIET KLOPT, namelijk:
"Al ANWB lid?
Je kunt je huidige Wegenwacht Service makkelijk en online uitbreiden. Gebruik Mijn ANWB om Europadekking toe te voegen."

Zo makkelijk gaat het dus niet.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?