Klacht ANWB: Onnodig lidmaatschap

Pedros

Mijn schoonzoon heeft onze auto geleend daar hij zelf geen auto heeft. Hij heeft niet uit weelde onze auto meegenomen. Hij krijgt pech en belt de ANWB. Zij zeggen direct dat hij lid moet worden. Mijn schoonzoon weet niet dat wij al sinds 1985 lid zijn dat wij in al die jaren hooguit 3 x een beroep op de ANWB hebben gedaan. Voorheen stond alles gewoon genoteerd op kenteken en nu blijkt plotseling dat het op naam staat en persoonsgebonden is. Dat betekent dus dat zowel ik, mijn vrouw en thuis wonende dochter die de auto ook wel eens leent, allemaal lid moeten worden omdat ze in mijn auto rijden. Dit is toch van de zotte. Ik heb een klacht ingediend en nog een keer gebeld maar ze wilde het lidmaatschap van mijn schoonzoon niet seponeren. Ik heb hen verteld dat het te kostbaar wordt om iedereen lid te maken en hebben per direct onze lidmaatschap laten beëindigen. Je kan beter lid worden als je pech krijgt. Dat scheelt je een hoop centen, al 31 jaar lang betalen voor wat........

Ik zou willen dat de ANWB het lidmaatschap van mijn schoonzoon V. Bedijs seponeren. Als zij dat doen dan blijf ik weer lid en kan mijn bootverzekering, die ook via de ANWB loopt, ook gewoon blijven doorlopen.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?