Klacht ANWB: Opgelicht door anwb

GTE

Wij hebben op 16-09 een autoverzekering afgesloten mijn vrouw heeft 22jaar schadevrije jaren. Na een maand krijg ik een brief dat op mijn naam -3 jaren staan , en schrijven even € 1245,= extra af .
dus ik bel met mijn vorige verzekeraar. Blijkt dat dit komt omdat ik een 2de auto al op mijn naam heb en geen jaren opbouw op deze auto, ze hebben mijn alleen de 75% Korting gegeven op basis van mijn vrouw,s 22 jaar schadevrij.
Mijn vrouw heeft dus gewoon 22 jaar schadevrij , anwb kijkt niet goed in het roydatasysteem.
Na veel telefoneren en 1,5 maand verder.
Heb ik iemand bij anwb die deze jaren wel ziet staan . Overlegt met zijn manager ,,
Dan is het opeens op het kenteken van onze auto staat -3 jaren , dus ze draaien niets terug we hebben nu een wa+ verzekering voor €1650,= per jaar en de 22schadevrije jaren van mijn vrouw zijn inmiddels verlopen we staan nu -3 en hebben al 30 jaar geen ongeval gehad. anwb heeft ons zwaar gedupeerd. Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd en ben op zoek naar een verzekeraar die de pas verlopen 22jaren toch wil gebruiken.

Onze schadevrije jaren opbouw herstellen ?
Ons teveel afgeschreven premie terugkrijgen.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?