Opgelost door ANWB: Opgelicht door medewerker wegenwacht die geen betaalbewijs verstrekte.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61680
Gebruiker
David
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 april kreeg ik per mail bevestiging van mijn lidmaatschap voor wegenwacht Nederland standaard voor 80 euro. Ik annuleerde dit weer binnen 6 dagen per mail. Op 19 mei stond ik met pech en ik belde de wegenwacht. Mij werd gezegd dat de wegenwacht pas zou komen als ik 95 euro contant zou betalen. Ik had dat geld niet en vroeg of ik dat niet achteraf kon betalen. Dit was absoluut niet mogelijk vanuit de opzet van hun systeem. Ik moest cash betalen en dan pas zou er een auto komen werd mij verteld. Ik ging ermee akkoord en leende het geld. Vervolgens kwam de wegenwacht en betaalde ik 95 euro contant aan de medewerker. Ik kreeg geen betaalbewijs de medewerker was ook gepikeerd en bot. Nu blijkt dat mijn betaling nooit is ontvangen door de wegenwacht en ook derhalve niet is verwerkt. Ik heb dit te horen gekregen van hun nadat ik had gebeld om de 15 euro terug te krijgen. De medewerker wegenwacht heeft mijn 95 euro gewoon in zijn zak gestoken.

De oplossing

Ik wil het bedrag van 15 euro welke ik teveel heb betaald terug en ik wil gewoon mijn lidmaatschap bevestigd zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    David
    Datum
    uiteindelijk netjes opgelost door anwb

Uiteindelijke oplossing

Auteur
David
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen