Klacht ANWB: Opzeggen lidmaatschap niet mogelijk bij aanschaf nieuwe auto in december

Klachtnummer
# 46028
Gebruiker
Hilversum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij kopen op 11 december 2013 een nieuwe auto bij de garage met 7 jaar garantie en alle service die je je maar kan bedenken. De service van de ANWB is daarom niet meer nodig, en scheelt weer 120 euro per jaar. Helaas blijkt opzeggen NIET mogelijk. Ook niet bij de aanschaf van een nieuwe auto. Dit terwijl wij kunnen aantonen dat we een auto hebben gekocht waar al de service bij in zit.
Een belachelijke regeling waar wij absoluut niet meer akkoord gaan.
Een klacht die we indienen bij de ANWB wordt gewoon genegeerd en wij ontvangen doodleuk onze nieuwe lidmaatschapkaart voor heel 2014. Als ik bel over het feit dat we nog geen reactie hebben ontvangen op onze klacht krijgen wij te horen dat we dat ook niet gaan krijgen. Omdat wat zij nu zegt is wat de klachtenservice ook zal zeggen.
Erg slechte service.

De oplossing

Wij verwachten een excuus van de ANWB. En uiteraard het geld terug, want betalen voor iets dat ik niet gebruik of ga gebruiken vind ik niet eerlijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties