Klacht ANWB: OPZEGGEN VAN LIDMAATSCHAP IVM LANGDURIGE ZIEKTE IK WAS 5 DAGEN TE LAAT.

Najat

Beste heer mevrouw.
jaar 2012 gediagnostiseerd met een ziekte (onbekende ziekte verloop) kreeg verlenging van ANWB lidmaatschap deze kosten betaald had totale pakketpolis.
begin jaar 2013 opgenomen voor transplantatie. hierdoor na complicaties 3 mndn opgenomen geweest. tot op heden nog erg ziek en afhankelijk van anderen. Ik heb geen gebruik gemaakt van wegenverkeer. 30/11/2013 gebeld naar ANWB betreft stopzetten van verzekering of bevriezen! dit was niet mogelijk omdatik 5 dagen te laat zou zijn. er i echter geen begrip voor mijn situatie. Ik kan/mag echter niet deel nemen aan verkeer ivm met lich. achteruitgang en bijwerkingen van medicatie. ANWB heeft hier geen begrip voor. en kreeg een nieuwe rekening met aanpassing van mijn pakket ipv 143 mag ik 95euro betalen (geen Europa service) terwijl ik geen eens 60meter meer kan lopen... wat moet k nou doen?

jaar 2013 met terug werkende kracht betaalde kosten (143euro) vergoeden na bewijstukken aan te leveren van ziekenhuisopnames.
stopzetten of bevriezing van lidmaatschap jaar 2014 en begrip voor onverwachtse situaties na jaren klant te zijn geweest.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?