Klacht ANWB: OPZEGGEN VAN LIDMAATSCHAP IVM LANGDURIGE ZIEKTE IK WAS 5 DAGEN TE LAAT.

Klachtnummer
# 43483
Gebruiker
Najat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer mevrouw.
jaar 2012 gediagnostiseerd met een ziekte (onbekende ziekte verloop) kreeg verlenging van ANWB lidmaatschap deze kosten betaald had totale pakketpolis.
begin jaar 2013 opgenomen voor transplantatie. hierdoor na complicaties 3 mndn opgenomen geweest. tot op heden nog erg ziek en afhankelijk van anderen. Ik heb geen gebruik gemaakt van wegenverkeer. 30/11/2013 gebeld naar ANWB betreft stopzetten van verzekering of bevriezen! dit was niet mogelijk omdatik 5 dagen te laat zou zijn. er i echter geen begrip voor mijn situatie. Ik kan/mag echter niet deel nemen aan verkeer ivm met lich. achteruitgang en bijwerkingen van medicatie. ANWB heeft hier geen begrip voor. en kreeg een nieuwe rekening met aanpassing van mijn pakket ipv 143 mag ik 95euro betalen (geen Europa service) terwijl ik geen eens 60meter meer kan lopen... wat moet k nou doen?

De oplossing

jaar 2013 met terug werkende kracht betaalde kosten (143euro) vergoeden na bewijstukken aan te leveren van ziekenhuisopnames.
stopzetten of bevriezing van lidmaatschap jaar 2014 en begrip voor onverwachtse situaties na jaren klant te zijn geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen