Klacht ANWB: Opzegging lidmaatschap

Klachtnummer
# 45106
Gebruiker
Mevr. Smit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een eigen auto heb ik niet meer en wilde daarom mijn lidmaatschap bij de ANWB opzeggen. De factuur die ik na 21 november heb ontvangen, herinnerde mij aan de opzegging die ik nog moest uitvoeren. Helaas wist een medewerker te vertellen dat een opzegging vóór 15 november moet geschieden.
Ik vind het bedrieglijk om de facturen na de datum van mogelijke opzegging te versturen en zeker niet klantvriendelijk als er niet de mogelijkheid bestaat om na deze datum het lidmaatschap op te zeggen voor het komende jaar!

De oplossing

De oplossing zou zijn dat mijn lidmaatschap voor het jaar 2014 opgezegd is en de factuur komt te vervallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ANWB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen