Klacht ANWB: Opzegging lidmaatschap

TPUTZEL

Eind Juni 2014 heb ik ivm een nieuwe lease auto mijn lidmaatschap opgezegd. Ik had een hele discussie omdat ik voor dat hele jaar moest betalen terwijl ik het niet meer nodig had. Tevens had ik mijn adres gewijzigd daar ik sinds mei 2013 niet meer op adres woonde die anwb in systeem had. Vorig maand krijg ik een email van TKB of wie dan ook over een dagvaarding. Ik heb bewijs gestuurd van mijn lease auto bewijs dat ik vanaf mei 2013 niet meer op dat adres woon. Maar TKB wil perse een bewijs van opzegging hoewel ik telefonisch heb opgezegd. Ik kan geen bewijs afleggen als ik telefonisch heb opgezegd.
Nou staat een dagvaarding. Ik vind het allemaal oplichterij. Vanaf juni 2014 opgezegd voor heel 2014 toch moeten betalen nou hebben ze het niet opgezegd en moet ik ook voor 2015 betalen terwijl ik hun servies niet meer nodig heb.

Opzegging per 2014 en dagvaarding annuleren. Als je telefonisch opzeg en anwb biedt die mogelijkheid dan is het moeilijk te bewijzen.

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?