Klacht ANWB: Opzegging oktober 2013, aanmaning april 2014

Mar88dJ

In oktober 2013 heb ik mijn lidmaatschap bij de ANWB middels een schriftelijke brief opgezegd.

Na mijn schriftelijke opzegging heb ik geen bevestiging ontvangen, maar mijn lidmaatschap werd niet afgeschreven, ik heb geen lidmaatschap pas voor 2014 ontvangen en ook geen nieuwe factuur/nota.

Gisteren, donderdag 17 april 2014 ontvang ik een aanmaning van 168 euro..Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en uitgelegd dat er ergens iets fout is gegaan. Dat ik een aanmaning heb ontvangen voor een lidmaatschap die reeds is opgezegd. De medewerkster weet mij te vertellen dat mijn lidmaatschap nooit beëindigd is en dat ik gewoon dien te betalen. Ik vertel dat ik geen factuur, geen herinnering en geen lidmaatschap pasje heb ontvangen en dat dit echt een fout moet zijn. De medewerkster geeft aan dat zij geen beëindiging hebben ontvangen en dat ik de spreekwoordelijke l*l ben.

Haar advies; BETALEN EN ALVAST OPZEGGEN VOOR 2015

Als nog mijn lidmaatschap beëindiging per ingangsdatum; datum beëindigingsbrief .

Wij vinden dat ANWB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ANWB?